• Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
  • +373 22 237525

    Modul de completare a carnetelor de muncă se reglementează prin Hotărîrea Guvernului Republicii Moldova Nr.867 din 28 noiembrie 1994 „Cu privire la carnetul de muncă” şi „Regulamentul provizoriu cu privire la completarea, păstrarea şi evidenţa carnetului de muncă” din 16 octombrie 1998. Potrivit p.16 din regulamentul menţionat, rectificarea înscrierilor eronate sau incomplete se face printr-o linie uşoară, în aşa fel ca textul să rămînă vizibil, indicîndu-se la capitolul IX din carnetul de muncă, pagină, numărul şi coloana înscrierii eronate sau incomplete şi înregistrîndu-se textul rectificat cu înscrierea respectivă. Sub textul rectificat se indică numărul şi data actului în temeiul căruia s-a efectuat rectificarea.

   În cazul cînd în carnetul de muncă s-a efectuat o înscriere despre concedierea sau transferarea care ulterior a fost recunoscută nevalabilă, la cerere, salariatului i se eliberează un carnet de muncă duplicat, în care nu se include această înscriere.