• Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
  • +373 22 237525

    Carnetul de muncă se întocmeşte şi se completează în limba de stat. La cerere, salariatului i se eliberează textul tradus în limba rusă, certificat în modul stabilit, al ordinului în temeiul căruia s-a efectuat înscrierea în carnetul de muncă (p.8 al Regulamentului provizoriu cu privire la completarea, păstrarea şi evidenţa carnetului de muncă).

   Înscrierea în carnetul de muncă referitoare la activitatea de muncă cuprinde: data angajării, denumirea completă a unităţii, profesia, funcţia, conferirea gradelor didactice cu indicarea actului în baza căruia se face înscrierea.

   În cazul în care salariatului în perioada de lucru i se conferă un nou grad didactic, despre aceasta se efectuează înscrierea respectivă.

   Despre lucrul prin cumul, înscrierea respectivă în carnetul de muncă se face la cerere, de către administraţia unităţii de la locul de muncă de bază conform copiilor ordinelor despre angajare în funcţia cumulată, eliberate de administraţia unităţii respective.

   Conform art.66 alin.(2) din CM (în redacţia Legii Nr.8 –XVI din 9 februarie 2006) înscrierile datelor privind salariul începînd cu 2 iunie 2006 nu se efectuează.